marketing

Marketing szövegezési alapok

Nyakunkon a karácsony, ezért gondoltuk, hogy nem árt egy kis segítség hogy tegyük termékünket kívánatossá. Tehát hogyan adjuk el, mert egy vállalkozónak a legfőbb mérőszáma a profit. Persze rengeteg egyéb tényező számít, de ha profitod nincs akkor a többi szempont nem lesz fenntartható hosszútávon. Valószínűleg a legtöbben fogalmaztatok már meg egy Google Ads vagy Facebook, …

Marketing szövegezési alapok Read More »

webshop piackutatás

Piackutatás

Hogy tudod felmérni, hogy milyen üzletbe érdemes belevágnod? Mielőtt komolyabb pénzt fektetnél egy vállalkozásba, legyen az egy webshop készlete, honlap készíttetése vagy egy fizikai üzlet megnyitása, érdemes piackutatást végezned. Ezt bízhatod egy profi cégre is, viszont az nagyon költséges lesz. Újabb blog bejegyzésünkben összefoglaljuk, hogy mit tudsz csinálni, ha magad kezded el a piackutatás. A …

Piackutatás Read More »

webshop logisztika

webshop logisztika

Miért választ egy vállalkozás webshop fulfillment céget? Kinek éri ez meg? Alapvetően két típusú webáruházat emelnénk ki. Az első típus a kis forgalmú webáruházak (napi 1-2 csomag), akik helyzete abszolút nem egyszerű. Általában náluk a tulajdonos egy személyben az árubeszerző, designer, árképző, logisztikai szakember, marketinges, ügyintéző stb. Ezek közül a webáruház szállítás területén tud segíteni …

webshop logisztika Read More »

webshop üzemeltetés

Ellenőrző lépések webshopoknak

Eltérő tapasztalattal indítunk webshopot. Ez persze nem azt jelenti, hogy az lesz sikeres aki már évek óta csinálja. Sok múlik a lelkesedésen, hogy érezze a vásárlód, hogy szívből-lélekből csinálod. Ne legyen munka vagy azonnali értékesítés szaga a dolognak. Bár általában ez az elsődleges cél. Első cikkünkben megpróbáljuk a teljesség igénye nélkül összeszedni a szerintünk fontos …

Ellenőrző lépések webshopoknak Read More »